Body tehnika - inteligentan

sustav tjelovježbe

Prevenirajte ozljede uz

Biodex dijagnostiku

Kineziološko učilište Body

tehnike - učite od najboljih

PBS Junior - mala akademija

aktivnog življenja

Gyrotonic® – the art of

exercising and beyond

BIODEX dijagnostički centar
Zbog mišićne i zglobne neuravnoteženosti, koja je gotovo najčešći uzrok ozljeđivanja, djeca svakodnevno odustaju od sporta.
Ponosni smo jer već duže od desetljeća naš centar djeci osigurava bolju sportsku budućnost.
Testirajte svoje dijete na izokinetičkom uređaju i prevenirajte potencijalnu sportsku ozljedu.


VJEŽBA MJESECA



Trbušno disanje s opterećenjem
Pokušajte stiskati podlogu leđima dok opušteno dišete u trbuh i dozvoljavate da se stijenka trbuha pomiče kako vi dišete.

1. Ležeći na leđima podignite opužene noge u zrak, prsti stopala su opruženi i ne smiju prijeći liniju pupka, ruke su uz tijelo.
2. 6 do 8 dubokih udisaja i izdisaja izvodite bez zadržavanja daha.

Osjetit ćete dubinsku aktivaciju mišića trupa jer u fazi udisaja opuštate površinske mišiće. Dubinski mišići moraju jače stezati kako bi održali zdjelicu i leđa pritisnute na podlozi. Važno je da ne podižete ramena. Ako vam je lagano, savinite noge i stopalima odmičite sve dalje od kukova.