• Body tehnika je nova kineziološka aktivnost koja posljednje
    desetljeće privlači sve veću pozornost na području sporta,
    rekreacije i rehabilitacije.

Body tehniku inovirala je prije petnaestak godina magistrica kineziologije Ana-Marija Jagodić Rukavina radeći s klijentom koji je, kao voditelj velike privatne tvrtke, živio ubrzano i dnevno doživljavao stresove.
O rezultatima njezinog rada i kvaliteti Body tehnike svjedoči činjenica da se ova tehnika već godinama predaje na zagrebačkom Kineziološkom fakultetu sa stručnim, znanstvenim, diplomskim i magistarskim radovima. Sve vježbe Body tehnike su terapeutske, a izvorište im je u više poznatih tehnika vježbanja (klasični pilates, gimnastika, ples, joga), ali opet su potpuno drugačije od svega dosad viđenog. Stručna pozadina tehnike potvrđena je brojnim istraživanjima i magistarskim radom inovatorice tehnike, magistre Ana-Marije Jagodić Rukavina,

a savršena je za sve koji žele akciju na siguran i terapeutski orijentiran način. Težite li lijepo formiranom, funkcionalnom i zdravom tijelu, a pri tom nemate vremena − Body tehnika je optimalan izbor vaše rekreacije jer ćete u malo vremena učinkovito djelovati na sve komponente zdravstvenog fitnessa. Body tehnika prilagođava se svim karakteristikama i stanjima muškaraca, žena i djece, adolescentima, trudnicama, dojiljama, osobama zrele dobi te invalidima.
Body tehnika je registriran i zaštićen način tjelovježbe pri Zavodu za intelektualno vlasništvo Republike Hrvatske. Prakticira se u Hrvatskoj, Sloveniji, Velikoj Britaniji, Italiji, Bosni i Hercegovini te Srbiji.

Što je novo u Body tehnici u odnosu na klasičan pilates?

To je tehnika koja se konstantno razvija i istražuje nove mogućnosti tjelovježbe, a osnovne su razlike:
01. Stojeći položaj
02. Viši intenzitet i dinamika vježbanja
03. Dinamičnije i prirodnije disanje
04. Više od 3000 različitih vježbi
05. Raznovrsni i zabavni treninzi
06. Prilagodljivost na rehabilitacijski, rekreacijski i sportski pristup
07. Razvoj kondicije − kondicioni body trening
08. Povećana kalorijska potrošnja − body slim program
09. Preko 20 različitih rekvizita
10. Program body vježbi na biciklima − body spinning
11. Program za poticanje limfe
12. Inverzni gravity trening Body tehnike

Ana-Marija Jagodić Rukavina

Vrlo kratko, da se upoznamo: za sebe mogu reći da sam prilično intuitivna osoba i da obožavam boraviti u prirodi. Imam obitelj i pokušavam biti najbolja majka, supruga, sestra, kćer i prijateljica što mogu. Svoje životne uloge volim, trudim se uravnoteženo živjeti, i na tom putu ne zapostaviti sebe i svoje potrebe. Zahvalna sam za svaki dan i naučila sam se veseliti sitnim, ali zapravo veličanstvenim stvarima. Prije 15 godina inovirala sam body tehniku - tjelovježbu koja izvlači iz tijela ono najbolje i omogućava mu da konstantno raste, upoznavajući najsitnije detalje tog savršenog aparata. Presretna sam što imam veliko povjerenje i spremnost za otkrivanje novih spoznaja od svih mojih polaznika i body instruktora. Moj je posao, ili možda životna misija, pomagati vama koji želite preuzeti odgovornost za svoje zdravlje, samo ne znate od kuda početi. Korake koji donose dobru kondiciju, snagu i vitalnost ne možete naći u apoteci, teretani ili na nekom tečaju. Ja osobno stalno učim i radim na sebi, to me ispunjava i čini boljom osobom.

hzuts banner

PROGRAMI BODY TEHNIKE

Nudimo dva osnovna načina vježbanja Body tehnike (individualni i grupni), na koje se usmjeravaju polaznici nakon što ispune upitnik preko interneta (ispuni upitnik!). Početnicima i onima sa zdravstvenim tegobama savjetujemo da rezerviraju termin konzultacija kod Ana-Marije Jagodić Rukavine za procjenu razine sposobnosti i mogućih tjelesnih disbalansa (pošalji upit na: anamarija@pbs.com.hr).


Individualni programi

Individualni program uz prethodnu rezervaciju termina podrazumijeva rad na specijalno dizajniranim spravama i pomagalima za optimalno i maksimalno sigurno vježbanje. Individualni treninzi u trajanju od 60 minuta preporučuju se apsolutno svim dobnim skupinama jer se ciljevi i zadaci svakog sata programiraju ovisno o vašim željama, zdravstvenom stanju, starosti i kondiciji. Treninzi se sastoje od body spinning programa, vježbanja na spravama uz stalnu prisutnost instruktora, te manipulativno-pasivnog opuštanja u završnom dijelu.
Nakon što savladate osnovne body vježbe, osposobljeni ste za samostalno vježbanje kod kuće uz našu knjigu ili/i za višu razinu psihofizički zahtjevnijih zadataka s instruktorom u studiju. Tri su pristupa Body tehnike intenzitetom prilagođeni vašem zdravlju i potrebama:

1. Individualni program terapeutskog karaktera (kod bolnih leđa, lošeg držanja i ozljeda zglobova).
Započinje inicijalnim konzultacijama kod magistre Jagodić Rukavine. Prema potrebi slijedi testiranje mišićnog disbalansa bolnog zgloba na Biodex izokonetičkom stroju i zatim dva do tri individualna tretmana tjedno zajedno s body instruktorom. Rezultati su vidljivi već nakon 2 do 4 dolaska.

2. Individualni program rekreativnog karaktera (za kondiciju i mršavljenje)
Najbolji se rezultati mogu očekivati kombinacijom individualnih i grupnih sati vježbanja tri do četiri puta tjedno. Za preporuku pravilne prehrane, prema vašim individualnim karakteristikama, potrebno je zatražiti konzultacije kod magistre Jagodić Rukavine.

3. Individualni program sportskog karaktera (za optimalnu funkcionalnost i vrhunsku sportsku formu)
Individulanim se pristupom možemo optimalno prilagoditi karakteristikama vašeg sporta. Ako ste aktivan sportaš dovoljan je jedan do dva individualna dolaska tjedno u PBS Centar. U slučaju da nemate ciljani sport, a želite povratiti nekadašnju kondiciju, četiri do pet dolazaka tjedno povratit će vas u vrhunsku sportsku formu kroz dva do tri mjeseca.

Grupni programi

1. Osnovni grupni programi predstavljaju 45-minutne kontinuirane treninge u malim homogenim grupama od najviše 8 članova.
Svaki se sat izmjenjuju rekviziti uz pomoć kojih se vježba čime se zadovoljava princip raznovrsnosti a i zabave tijekom vježbanja. Preporučuje se svima koji su prethodno imali iskustva s Body tehnikom, pilatesom, jogom, aerobikom, plesom ili nekim drugim aktivnostima, a da se ne žale na bolna stanja ili bolesti. Osobe koje se još nisu susrele s Body tehnikom, a imaju želju vježbati u grupi, trebaju proći individualni sat kako bi usvojili osnove pravilnog pokretanja tijela po principima Body tehnike.

2. Specifični grupni programi u trajanju od 60 minuta u malim grupama od 3 do 5 članova.

Body tehnika za trudnice
Program prilagođen svim specifičnostima trudnoće. Može se zatražiti individualni pristup ili vježbanje u maloj grupi trudnica. Namijenjen je trudnicama u sva tri tromjesečja, a posebnost našeg pristupa je u aktiviranju i toniziranju svih mišića tijela, ispravljanju lošeg držanja, otklanjanju bolova u leđima, održavanju kondicije i sprečavanju nakupljanja viška kilograma.

Body tehnika za djecu − PBS Junior program
Program namijenjen školskoj djeci od 6 do 16 godina s primarnim ciljem ispravljanja lošeg držanja i osvještavanja mišića za bazične funkcionalne kretnje u životu i sportu. Dječji programi su sjajna nadopuna školskim aktivnostima kojima nedostaje fokus na bazične kretnje iz svakodnevnog života (pravilan čučanj, iskorak, sagibanje, nošenje tereta, pravilan trbušnjak...) uz naglasak na pravilnost držanja u sjedećim i stajaćim pozicijama. Ovaj program može biti nadopuna bilo kojem sportu jer se tada vježbe prilagođavaju izvođenju tehničkih zadataka sportu specifičnih kretnih struktura. Više o programu pročitajte OVDJE.


Konzultacije

Magistra kineziologije Ana-Marija Jagodić Rukavina drži 30-minutne konzultacije s klijentima kojima su potrebni praktični terapeutski savjeti, detekcija držanja i deformacija, ispravci i nadzor samostalne tjelovježbe, izrada stručnih programa, smjernice u prehrani i slično. Termini konzultacija su prema dogovoru.
Ako se želite predbilježiti za konzultacije, opišite nam razlog svojeg dolaska i rezervirajte termin putem e-maila anamarija@pbs.com.hr i/ili telefonom 01/4621 456.

UPITNIK

Upitnik će vam pomoći u odabiru najboljeg pristupa koji bi vaše tijelo moglo podnijeti bez dodatnih
stresova za organizam.
Odlučite se za jednu od dviju ponuđenih mogućnosti odgovora A i B koja vas bolje opisuje:

Aosoba do 45 godina
Bosoba od 45 godina i više

Auglavnom zdrava i trenutačno bez tjelesnih ozljeda
Bimam povremene ili stalne zdravstvene tegobe

Atjelesno sam aktivna osoba (2 ‒ 3 puta na tjedan) već duži niz godina
Brijetko sam tjelesno aktivna osoba, s razdobljima potpune neaktivnosti

Aimam zadovoljavajuću tjelesnu težinu ili nekoliko kilograma viška (2 ‒ 4 kg),
  ali već više godina moja kilaža značajno ne varira
Bimam neadekvatnu težinu (pothranjenost/pretilost) koja mi otežava svakodnevnicu

Aosjećam se koordinacijski sposobnom i spretnom osobom
Bdržim da nemam smisla za tjelesne aktivnosti pa mi vježbanje ne predstavlja veliki užitak

Ana radnom mjestu uglavnom mirujem pa mi se povremeno javljaju bolovi u vratu i leđima
Bimam smetnje i bolove u leđima koji mi otežavaju kretanje, dizanje i funkcioniranje na radnom mjestu

Aosjećam potrebu za tjelovježbom i za vrijeme vježbanja najčešće dajem sve od sebe
Bsvaka mi je tjelovježba dosadna i naporna pa mi je potreban vanjski poticaj i stimulacija kako bi
  lakše vježbala/vježbao

Adosad sam vježbala/vježbao različitim tehnikama (aerobik, joga, klasičan pilates i sl.), ali se svega
  razmjerno brzo zasitim
Bkod grupnog vježbanja mi smeta što bez kontrole voditelja mogu dosta vježbi izvoditi krivo, no samostalno
  vježbanje u teretani ili kod kuće nije mi motivirajuće

ABody tehnikom bavila/bavio bih se isključivo rekreativno u svrhu održavanja zdravlja i sportske forme
BBody tehniku koristila/koristio bih kao dodatak sportu ili rehabilitacijskom programu kojim se inače bavim

Au mogućnosti sam i volim imati redovite termine tjelovježbe
Bzbog putovanja i obaveza rijetko se mogu držati redovitog termina tjelovježbe

Zbrojite koliko imate odgovora A i B te otkrijte svoj optimalni program vježbanja u PBS Centru:

• 7-10 odgovora A ‒ opredijelite se za grupni program 2-3 puta tjedno u fiksnim terminima

• 3-6 odgovora A ‒ preporučujemo vam 2-4 individualna treninga nakon kojih se možete priključiti grupnom programu 2 puta tjedno

• 3-6 odgovora B ‒ kombinirajte grupni program treninga 2 puta tjedno s individualnim treninzima 2-4 puta na mjesec

• 7-10 odgovora B ‒ za vas je idealan individualni program treninga 1 ‒ 2 puta tjedno